Makeři

Zdravíme vespolek, na letošní rok jsme si připravili spoustu novinek. Mezi ně bude patřit programovatelné autíčko na dálkové ovládání, které si budete moct vyzkoušet, dále si nově budete moci vyzkoušet

Jmenuji se Věra Pražáková a tvořím pod značkou Hendvery. Jsem váš průvodce světem moderního macramé(drhání). Rukodělná vášeň mě provází celým životem, a ráda bych s vámi sdílela svou lásku k

Hodlám přivést nějaké FVE panely, baterii, regulátor a lidem ukázat, ja zhruba to funguje. Dále bych rád dovezl nějaký vlastní výrobek, elektrický traktor, případně elektrickou frézu (MF-70) poháněnou elektromotorem místo

Na Maker Faire představím celý proces od návrhu po výrobu stavebnice moderního včelího úlu. Účastníci se dozví, jakým způsobem je využívána 3D technologie a CNC výroba při tvorbě jednotlivých dílů

Na Maker Faire představíme naše modelářské dílny, kde si každý účastník může pod dohledem zkušeného modeláře slepit svůj možná první papírový model. Pokud už s vystřihovánkami má určité zkušenosti, může

Science ON je vědecká platforma, která se zaměřuje na popularizaci vědy. Během svého dvouletého působení získala přes 45 tisíc sledujících na kanálech YouTube, Instagram a Facebook. Během vědeckých představení -

3D čokotiskárna - čokotisk na oplatky, prezentace možností čokotisku, ukázky 3D modelů.

Představíme si Varhany jako nástroj a stroj, jejich historii, a lokální význam pro region okolo Vrchlabí. Přednáškou vás provede Radek Hanuš, ředitel ZUŠ Karla Halíře.

Workshop výroby dřevěného vozítka poháněného pastičkou na myši. "Kočár Ignáce Petery" dokáže na jeden zátah ujet až 100m. Sestavit ho s malou pomocí dokážou i menší děti.

V našem workshopu si můžete vyrobit létající model větroně Grunau-Baby I, se kterým létal vrchlabský továrník Theodor Petera, či Grunau-Baby IIb, kterých bylo u Peterů vyrobeno bezmála 600 kusů. Není

Robot EDGAR ukáže, jak umí postavit a rozebrat pyramidu z míčků. K dispozici budou i Lego roboti, se kterými si můžou návštěvníci pod dozorem zkusit pohrát.

Barevná hudba je koule blikající podle nízkofrekvenčního signálu hudby. Návštěvník si může nechat zahrát písničku a podívat se jak je barevná. Dále předvedu blikající drobnosti ( stromek, kostku). Pro malé

Hlavolamy lehčí i zapeklité, díky kterým se můžete přesvědčit o svých dovednostech, budou připraveny k vyluštění. Někdo na ně dokáže přijít během chvilky, jinému to potrvá, ale hlavní je se

Rádi bychom se podělili o naše poznatky ze světa robotiky, vědy a techniky a ve Vrchlabí ukázali několik upravených modelů ze stavebnice LEGO, které sestavili naši žáci a studenti, naši

Naše interaktivní workshopy nabízejí zábavný a vzdělávací zážitek pro celou rodinu, ať už pro ty nejmenší, tak i pro jejich rodiče. Naše interaktivní workshopy nabízejí zábavný a vzdělávací zážitek pro

Naše interaktivní workshopy nabízejí zábavný a vzdělávací zážitek pro celou rodinu, ať už pro ty nejmenší, tak i pro jejich rodiče, kutily a kreativce.

Výroba a odpalování vodních raket. Workshop je o principu letu a odpalování vesmírných raket.

Tvoření s barevnými písky a malovaní na baťůžky a tašky.

U našeho stánku se můžete těšit z výrobků žáků technických kroužků při DDM Pelíšek Vrchlabí. A popřípadě se utkat v klání s roboty Totem Trooper

Den pro školu je bezplatný vzdělávací program, který propojuje všechny druhy a stupně škol v České republice s odborníky z praxe. Odborníci působí v programu dobrovolně a přináší do výuky

KRKONOŠE originální produkt Vyzkoušejte si práci řemeslníka, který se nechává inspirovat přírodním a kulturním bohatstvím Krkonoš. Pro svou práci využívá místní suroviny a materiály jako je sklo, drát, dřevo, papír,

Přivezeme s sebou CO2 svářečku kovů a pukačku lahví, také materiál na zpracování - železné odřezky a kusy bicyklů, prázdné lahve a sklo, a toto budeme zpracovávat přímo na festivalu

Virtuální realita demence – za pomoci brýlí VR se návštěvníci mohou stát člověkem, který má demenci. Mohou si vyzkoušet, jaké změny ve vnímání okolí demence způsobuje. Gerontooblek – za pomoci

Naučte se základní principy 3D modelování a 3D tisku a vytiskněte si jednoduchý přívěsek nebo jiný předmět.

Seznamte se s umělou inteligencí a našimi řemelsníky z Krkonoš. Robot x člověk. Na téma Krakonošova zahrádka jsme nechali Mistry tradiční rukodělné výroby a řemeslníky zpracovat umělecké díla na výstavu

Možnost pozorovat aktivitu Slunce pomocí dalekohledů se speciálními filtry. Představíme funkční dalekohled vytisknutý na 3D tiskárně (Open astro tracker). Pro děti i dospělé, zajímavé hry s astronomickou tematikou. Vyzkoušíte si

Na našem stánku is můžete prohlédnout výrobky ze stavebnice Merkur také naší produkci 3D tištěných dílů a zajezdit si s roboty Trooper ze stavebnice TOTEM

Měření pH látek, barevné změny, neutralizace doprovázená šuměním oxidu uhličitého. Použité suroviny - destilovaná voda, roztok jedlé sody, roztok kys. citrónové, pH papírky, indikátor fenolftalejn. Každý zájemce si ve zkumavkách

Tvoření obrázků barevným pískem.

Aktivita "Postav si svou vlastní fotovoltaickou elektrárnu" byla v minulých letech motivována Projektem Interreg Česká republika-Polsko. Je zaměřena pro podporu znalostí, dovedností a praktických zkušeností s realizací fotovoltaické elektrárny žáků

ZuBylinka je projekt, který šíří myšlenku udržitelnosti přírodních zdrojů, snižování zbytečného odpadu, ochranu Země a našeho zdraví. Prostřednictvím workshopů učím druhé vyrábět kosmetiku z přírodních surovin.

Kniha „O dětech v městečku pod horami“ je příběh, který čtou děti na pokračování. Odehrává se v reáliích města Vrchlabí. Děti se stávají spolutvůrci knihy, mají v ní prostor pro

Barevná hudba je "blikající koule", která bliká podle nf signálů z pouštěné hudny. Lze na ni přehrávat rádio, připojit ji přes Bluetooth k telefonu. Návštěvník si může pustit jakoukoliv písničku,

Science show je zábavné interaktivní představení plné pokusů a demonstrací, vtipná exkurze do světa vědy v podání zkušených performerů z Pevnosti poznání. V připravených programech se dozvíte, jak probíhá výzkum

Jedná se o konstruktivistickou výuku matematiky, kde děti samy v rámci nějakého tématu hledají a objevují řešení na dané zadání, přičemž k tomu nekonzumně používají výpočetní techniku s konkrétní aplikací,