Proč se stát partnerem Maker Faire Česká republika?
Podpořte větší zájem veřejnosti o vaši značku v prostředí virálního marketingu. Odlište svou společnost od konkurence skrze praktické aktivity a zapojení návštěvníků přímo na festivalech Maker Faire. Na festivalech se setkávájí především projekty konkrétních makerů. Partnerské firmy tedy mají na našich akcích výraznou formu exkluzivity.

Představte svou organizaci jako lídra a podporovatele STEAM, který oslavuje kreativitu, inovace, udržitelnost a rozvoj talentů. Zkratka STEAM vychází ze anglických slov Science – věda, Technology – technologie, Engineering – technika, Art – umění a Math – matematika. Právě tato kombinace je nezbytná pro rozvoj nových projektů a inovací.
budování značky
rodiny
Předejte svůj produkt nebo sdělení přímo do rukou rodin a konečných spotřebitelů. Rozvíjejte povědomí o vaší společnosti přímo prostřednictvím workshopů a praktických aktivit.


CSR
Představte svou společnost jako inovativního lídra komunity, který podporuje porozumění a zapojení veřejnosti v oblasti vědy a techniky.
uvedení produktu na trh
Předveďte nové technologie a inovace našemu vysoce angažovanému publiku. Inspirujte svojí přítomností ty, kteří jsou ve svém podnikání teprve na začátku.


rozvoj talentů
Podněcujte představivost dětí a rodin, které hrají důležitou roli při rozvíjení kreativního myšlení nové generace inovátorů a tvůrců.
lidské zdroje
Objevte na festivalech Maker Faire nové talenty do svých řad a oslovte nové potenciální zaměstnance do vaší společnosti.

Podívejte se, jak se někteří z našich partnerů zúčastnili minulých festivalů Maker Faire
Ať už chce vaše společnost zvýšit povědomí o své značce, získat nové zákazníky nebo podpořit komunitu, připravíme pro vás ten správný balíček. Nevadí, pokud nejste přímo spojeni s vědou a technikou. Se znalostí základní podstaty vašeho produktu vytvoříme na míru kreativní koncepty, které jsou poutavé pro návštěvníky a propojí je s vaší značkou.

Prusa Research
“K Maker Faire jsme se připojili poprvé v Praze v roce 2018 a tehdy přišlo nějakých 11 tisíc lidí. Atmosféra na festivalech je každý rok úžasná, spousta lidí, spokojení makeři a všichni vždy vypadají, že našli nějakou inspiraci.”
– Josef Průša, majitel PRUSA Research a generální partner festivalu
Proč značky a firmy milují Maker Faire?
S masovým rozšířením 3D tiskáren, dronů a dalších nástrojů, které mění jednotlivce v inženýry, výrobce a piloty, se podle některých odborníků hnutí Maker rychle stává katalyzátorem pro značky, které se snaží navázat kontakt se spotřebiteli a získávat talenty. Tím se stává vlivnou platformou pro zapojení firem a značek.
Kontaktujte nás
Zanechte nám své údaje – ozveme se vám a společně vymyslíme nejlepší cestu, jak vás do festivalu zapojit.