Pulsovat Kolektiv “Digital Cave” & Samsung The Frame

Digital Cave je fyzicko-digitální interaktivní instalace, která zve návštěvníky ke spolutvorbě s umělou inteligencí. Pomocí tří specializovaných stanovišť—ovládání kamery, textového vstupu a živé vizuální manipulace—mohou uživatelé komunikovat s vlastním AI systémem postaveným na platformě TouchDesigner a generovat tak vizuály v reálném čase. Výsledný digitální obraz se promítá na velkoformátovou plochu, kde se prolíná lidský vstup s obrazovou tvorbou řízenou umělou inteligencí a vytváří tak dynamický, pohlcující zážitek. Digital Cave zkoumá hranice mezi fyzickou přítomností a digitální tvorbou a zobrazovat se bude na Samsung The Frame televizorech.

Středobodem projektu je koncept „digitální aury“, inspirovaný pojmem jedinečnosti uměleckého díla od Waltera Benjamina. Tato nová aura však vzniká v okamžiku interakce, kdy se kreativita člověka a umělé inteligence propojují v reálném čase. Projekt zpochybňuje tradiční pojetí autorství a navrhuje proměnlivý prostor, kde se umění neustále redefinuje ve vztahu mezi fyzickým a virtuálním světem. Digital Cave není pouhým pasivním pozorováním—je to pozvánka ke spolutvorbě s AI v neustále se vyvíjející hybridní realitě.

Web projektu
O makerovi

Pulsovat kolektiv

My jsme PULSOVAT Kolektiv - trio multidisciplinárních umělců, kteří zkoumají průnik technologií a umění prostřednictvím instalací využívajících umělou inteligenci. Nikita, multimediální umělec s fotografickým zázemím, propojuje fyzické instalace s nejnovějšími digitálními technikami. Daniil, digitální umělec se zkušenostmi z grafického designu, přetváří AI data do vizuálně poutavých narativů. Ard, odborník na umělou inteligenci s technickým zázemím v informatice, překonává propast mezi lidskou kreativitou a strojovým myšlením. Společně posouvají estetické, morální i společenské hranice prostřednictvím inovativního vizuálního vyjadřování.

další [mejkři]

Sparky

Dobrý den zde vám chci představit můj projekt mého robůtka jménem Sparky! Můj robůtek umí jezdit a podle ultrazvukového senzoru zastavit a je to OPEN-SOURCE projekt takže si ho můžete sestavit doma a naprogramovat!
Zobrazit projekt

Dřevěné brože

Účastníka čeká drobné barevné vybírání, skládání, lepení i broušení – zkrátka výroba vlastní kreativní designové brože z dřevěných dýh. Samotná aktivita není nijak náročná. Náročnější verze se stále prototypuje… :) I tak však účastník získá příležitost seznámit se s různými druhy krásných dřevin a „ošahat si“ jejich jedinečnou krásu.
Zobrazit projekt

Opět použij Magda Slavíčková

Pro návštěvníky připravujeme tvořivou šicí dílnu, háčkování pro začátečníky. K dispozici bude dětský šicí stroj, vyšívací stroj, nevyužité textilie pro tvorbu. Dále vlny a háčkovací potřeby. Zájemci si mohou vyrobit - vyšít, ušít nebo uháčkovat drobnou vánoční ozdobu.
Zobrazit projekt

Formula TU Ostrava

Studentský tým Formula TU Ostrava z Vysoké školy Báňské vystavují simulátor studentské formule.
Zobrazit projekt

Letecký simulátor

Vyzkoušejte si letecký simulátor s virtuální realitou, který vás přenese přímo do kokpitu letadla. Řídit letadlo již není výsadou pouze pilotů a pohled z výšky můžete zažít i s nohama na zemi. Vyberte si destinaci a můžete vzlétnout. Prohlédněte si nejvyšší vrcholky planety, turisticky nejzajímavější destinace nebo se proleťte nad vlastním domem.
Zobrazit projekt

Sigmundova střední škola Lutín představuje Bobycar s elektrickým pohonem

Na Maker Faire v Olomouci představíme Střední školu strojírenskou z Lutína a ukážeme elektricky poháněný Bobycar, který originálně spojuje dětskou zábavu s naší technickou tvořivostí. Bobycar představuje netradiční, ale překvapivě funkční řešení, které využívá elektrický rázový utahovák jako pohonnou jednotku. Výsledek je zajímavou ukázkou technické kreativity, kdy se běžné dětské vozítko mění v malý demonstrační…
Zobrazit projekt