Všeobecné obchodní podmínky

vydané společností

Make more s.r.o.
se sídlem Partyzánská 18/23, Holešovice, 170 00 Praha 7, IČO: 070 23 987, zapsaná v obchodním
rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 293255
kontaktní e-mail: fakturace@makemore.cz, telefon: +420728675633
(dále jen „Make more“)

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) byly zpracovány dle ustanovení zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“).
1.2. Make more provozuje webové stránky www.makerfaire.cz (dále jen „Web“), na kterých
zveřejňuje informace o pořádaných akcích (dále jen „Akce“).
1.3. Podmínky upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 Občanského zákoníku vzájemná práva a
povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smluv uzavíraných mezi zákazníky a Make
more prostřednictvím Webu (dále společně jako „Smlouvy“).
1.4. Zákazníkem je i) spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) Zákona o ochraně spotřebitele (dále
jen „Spotřebitel“), nebo ii) osoba odlišná od spotřebitele (tyto dva typy Zákazníků dále
společně jen „Zákazník“).

2. NÁKUP VSTUPENEK NA AKCI
2.1. Pokud chce Zákazník získat vstupenku na vybranou Akci, uzavře s Make more kupní smlouvu
a smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), na základě které se Make more
zavazuje realizovat Akci dle popisu uvedeného na Webu, dodat Zákazníkovi vstupenky bez
zbytečného odkladu po zaplacení vstupného a umožnit Zákazníkovi s platnou vstupenkou
účast na této Akci za uvedených podmínek a Zákazník se zavazuje uhradit vstupné.
2.2. Jednotlivé formy vstupenek na Akce včetně informací o Akcích a jejich ceny jsou dostupné na
Webu, zejména v objednávkovém formuláři vstupenek na Akce. Všechny poplatky a ceny jsou
stanoveny v českých korunách včetně všech poplatků a daní.
2.3. Platné vstupenky na Akce je možné zakoupit pouze a výhradně prostřednictvím Webu,
případně uzavřením individuální smlouvy s Make more. Platné vstupenky není možné zakoupit
prostřednictvím přeprodejců a jiných společností. Jiná vstupenka, než vstupenka z oficiálního
Webu na Akci případně poskytnutá na základě uzavřené individuální smlouvy s Make more
nebude Make more uznána za platnou.
2.4. Nejpozději na začátku objednávky bude Zákazník informován, jaké způsoby platby jsou
přijímány.
2.5. Pro uzavření Smlouvy si nejprve Zákazník v objednávkovém formuláři zvolí, kterou formu
vstupenky na Akci chce zakoupit, poté vyplní požadované údaje. Objednávkový formulář
obsahuje zejména informace o:
a) údajích o Zákazníkovi,
b) objednávané formě vstupenky, informace o Akci,
c) službách zahrnutých v konkrétní formě vstupenky,
d) způsobu úhrady ceny vstupenky,
(dále společně jen „Objednávka“).
2.6. Před odesláním kompletní Objednávky je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje,
které do Objednávky vložil, aby Zákazník mohl opravit případné chyby vzniklé při zadávání
údajů do Objednávky. Objednávku odešle Zákazník Make more kliknutím na tlačítko
„Objednávka “, na základě které bude přesměrován na stránku s údaji pro platbu.
2.7. Zaplacením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Make more, přičemž
za zaplacení Objednávky se považuje připsání finančních prostředků na účet Make more. V co
nejkratší době po uzavření Smlouvy Make more odešle na e-mailovou adresu
Zákazníka potvrzení o uzavřené Smlouvě včetně znění těchto Podmínek.
2.8. V případě uvedení chybné ceny na Webu a provedení objednávky vstupenky na Akci za
nesprávnou cenu si Make more vyhrazuje právo Objednávku zrušit. V takové situaci bude
Make more Zákazníka bezodkladně informovat e-mailem o zrušení Objednávky a vrátí
Zákazníkovi uhrazenou cenu.
2.9. Make more může od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že Zákazník uvedl v Objednávce
záměrně nesprávné informace. V případě, že Zákazník není Spotřebitelem, je Make more
oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
2.10. Zákazník souhlasí, aby při uzavírání Smlouvy byly použity komunikační prostředky na dálku.
Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s
uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení) si hradí Zákazník sám, přičemž tyto
náklady se neliší od základní sazby.

3. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Pokud dojde k rozporu mezi cenou uvedenou u vstupenky na Akci na Webu a cenou uvedenou
v Objednávce, uplatní se vždy cena uvedená v Objednávce.
3.2. Platbu ceny a případné náklady spojené se získáním vstupenky na Akci dle Smlouvy může
Zákazník uhradit Make more prostřednictvím bankovního převodu, přičemž údaje pro bankovní
převod budou Zákazníkovi zpřístupněny po vytvoření Objednávky a zároveň zaslány na e-mail
uvedený v Objednávce. Další variantou platby je rychlý bankovní převod přes poskytovatele
ComGate
anebo platební kartou přes bránu ComGate, přičemž v obou případech se platba řídí
podmínkami tohoto platebního systému. Pokud chce Zákazník použít jiný způsob platby, může
kontaktovat Make more a uzavřít individuální Smlouvu, která se v přiměřeném rozsahu řídí
těmito podmínkami.
3.3. Po uhrazení ceny bude vystavena faktura/daňový doklad a bude zaslána na e-mailovou adresu
Zákazníka uvedenou v Objednávce.

4. ZASLÁNÍ VSTUPENEK A ÚČAST NA AKCI
4.1. Zákazník má po splnění stanovených podmínek (zejména vyplnění údajů v Objednávce a
úhrada platby) právo na zpřístupnění zaplacených vstupenek na Akci.
4.2. Vstupenky budou Zákazníkovi zaslány bez zbytečného odkladu po připsání příslušné platby na
bankovní účet Make more, případně po identifikaci platby Zákazníka, v elektronické podobě na
e-mail Zákazníka uvedený v Objednávce.
4.3. Make more nenese žádnou odpovědnost za to, že nebude Zákazníkovi doručena vstupenka na
vybranou Akci z důvodů spočívajících na straně Zákazníka, zejména pak z důvodů, že nebude
možné vstupenku Zákazníkovi doručit na zadaný e-mail (především z důvodu přeplněné
schránky, spam filtr etc).
4.4. Zákazník má nárok na vrácení vstupného za vstupenku pouze v níže uvedených případech a
za níže uvedených podmínek. Zákazník nemá právo na vrácení vstupného pouze z důvodu, že
se vybrané Akce nezúčastnil, a to z jakéhokoliv důvodu.
4.5. Zákazník se nákupem vstupenky na vybranou Akci zavazuje dodržovat pravidla stanovená
Make more (uvedená na Webu u popisu Akce, případně vyvěšená v místě konání Akce) a řídit
se provozním a návštěvním řádem místa konání dané Akce.
4.6. Make more je vyhrazeno právo na změnu programu Akcí, termínu a místa jejich konání.
Nákupem vstupenky na Akce bere Zákazník toto právo Make more na vědomí.
4.7. V případě, že ze strany Make more dojde ke změně místa konání nebo termínu Akce nebo k
úplnému zrušení Akce, bude Zákazník o této skutečnosti vyrozuměn. Make more neodpovídá
Zákazníkovi za to, že jej nebude možno prostřednictvím kontaktních údajů včas zastihnout, ani
za to, že Zákazník obdrží včas odeslané vyrozumění se zpožděním.
4.8. Dojde-li ze strany Make more ke změně termínu nebo místa konání Akce, má Zákazník právo
na vrácení vstupného. Toto právo může Zákazník uplatnit nejpozději 5. (pátý) pracovní den
následující po původním termínu Akce a pouze v případě, že vstupenka dosud nebyla využita.
Pokud Zákazník neuplatní své právo v uvedené lhůtě, má se za to, že má zájem zúčastnit se
Akce ve změněném termínu či na změněném místě. V případě, že dojde ke změně termínu či
místa Akce z důvodu nezávislého na vůli pořadatele v důsledku vyšší moci (např. přírodní
katastrofy, epidemie, rozhodnutí orgánu veřejné moci), zůstává vstupenka na Akci v platnosti
na tento změněný termín či místo a Zákazník nemá právo na vrácení vstupného.
4.9. Dojde-li ze strany Make more k úplnému zrušení Akce, má Zákazník právo na vrácení
vstupného.
4.10. V případě, že budou splněny podmínky pro vrácení vstupného, bude vstupné Zákazníkovi
vráceno na bankovní účet, ze kterého byla provedena úhrada vstupného, případně jiným
způsobem, na kterém se Zákazník a Make more dohodnou.
4.11. Make more je oprávněn stornovat vstupenku, pokud Zákazník poruší své povinnosti uvedené
v těchto Podmínkách, zejména pokud bude mít Make more důvodné podezření, že na jednu
vstupenku na Akci vstupuje více osob, než je na vstupence uvedeno. V takovém případě nemá
Zákazník právo na vrácení vstupného.

5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
5.1. V případě, že Zákazník neobdržel vstupenku na Akci nejpozději do 1 hodiny po zaplacení
vstupného, je povinen neprodleně, nejpozději však do 24 hodin ode dne uplynutí výše uvedené
lhůty k doručení vstupenky, kontaktovat Make more a oznámit, že neobdržel uhrazenou
vstupenku. Pro tyto účely je Zákazník povinen sdělit Make more jméno, příjmení, e-mail a
telefonní číslo, jehož prostřednictvím provedl nákup vstupenky. V případě, že Make more zjistí,
že vstupenka na Akci skutečně nebyla Zákazníkovi doručena, a to z důvodu na straně Make
more, bude dále postupováno následujícím způsobem:
a) Make more se zavazuje nejpozději do 24 hodin, nejdéle však 1 hodinu před konáním
Akce, zaslat Zákazníkovi znovu vstupenku na Zákazníkem zadaný e-mail,
b) v případě, že již došlo ke konání Akce, se Make more zavazuje vrátit Zákazníkovi
uhrazené vstupné, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
5.2. Pokud půjde o Zákazníka, který je Spotřebitelem, práva a povinnosti ohledně práv z vadného
plnění Zákazníka se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména
ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a Zákonem o ochraně
spotřebitele.
5.3. V případě, že bude mít vstupenka na Akci Make more či konání Akce Make more vadu, je
Zákazník oprávněn vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění, tedy Zboží reklamovat.
Smluvní strany se dohodly, za vadu vstupenky či Akce Make more se nepovažuje:
a) Změna programu Akce, která není vzhledem k celé Akci podstatná (především změna
harmonogramu Akce, spočívající pouze v nepodstatném zpoždění či jiné uspořádání
časových bloků na Akci, změna jednoho z více vystupujících, pokud se nejedná o
hlavního vystupujícího, změna jednoho z více vystupujících, pokud nastala z důvodu
vyšší moci, především pro nemoc vystupujícího).
5.4. Vstupenku na Akci a Akci může Zákazník reklamovat e-mailem nebo v provozovně Make more.
Při reklamaci je Zákazník povinen si zvolit, jak chce vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže
následně bez souhlasu Make more měnit.
5.5. Má-li poskytované plnění vadu, má Zákazník právo na odstranění vady dodáním nového plnění
bez vady, nebo dodáním chybějící části plnění (typicky dodání nové vstupenky na Akci); nebo
na odstranění vady opravou plnění, ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný
nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s
ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by plnění mělo bez vady, a to, zda může být druhým
způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Make more.
5.6. Dále má Zákazník právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
a) Make more odmítne vadu odstranit nebo ji neodstraní v souladu s právními předpisy;
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d) je z prohlášení Make more nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v
přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka.
5.7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží Zákazníkovi v případě, je-li vada plnění
nevýznamná.
5.8. Při uplatnění reklamace Make more Zákazníkovi vystaví písemné potvrzení, ve kterém bude
uvedeno datum uplatnění reklamace, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace
Zákazník požaduje a kontaktní údaje Zákazníka pro účely poskytnutí informace o vyřízení
reklamace.
5.9. Nedohodnou-li se Make more a Zákazník na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace
Make more reklamaci vyřídí a poskytne Zákazníkovi informaci o vyřízení reklamace na
uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, může Zákazník, který je
Spotřebitelem, odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
5.10. O vyřízení reklamace Make more informuje Zákazníka e-mailem a vydá Zákazníkovi potvrzení
o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Zákazníkovi
náhrada účelně vynaložených nákladů, přičemž tyto náklady je Zákazník povinen prokázat.
5.11. V případě, že Zákazník není Spotřebitelem, je jeho povinností oznámit a vytknout vadu plnění
bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od konání Akce.

6. INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
6.1. Pokud je Zákazník Spotřebitelem, uplatní se na smluvní vztah i ustanovení tohoto oddílu
Podmínek. Pro vyloučení pochybností Make more uvádí, že pokud Zákazník není
Spotřebitelem, ustanovení tohoto oddílu se na smluvní vztah neuplatní.
6.2. V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) Občanského zákoníku nemá Zákazník právo od
Smlouvy uzavřené mezi Zákazníkem a Make more odstoupit do 14 dnů bez udání
důvodů, a to vzhledem k tomu, že se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je
ze strany Make more poskytováno v určeném termínu.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1. Tyto Podmínky a Smlouva se řídí právem České republiky.
7.2. Smlouvy i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Potom, co Zákazník Smlouvu s Make
more uzavře, zůstane uložená v elektronické podobě u Make more a Zákazníkovi není
dostupná.
7.3. V případě, že dojde mezi Zákazníkem a Make more ke vzniku spotřebitelského sporu, který se
nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení
takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00, Praha
2, email: adr@coi.cz, web: ard.coi.cz.
7.4. Pro podání stížnosti týkající se poskytovaného plnění v souvislosti se Smlouvami a pro
vyhledání subjektu alternativního řešení sporů, může Zákazník, který je Spotřebitelem, rovněž
využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7.5. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Zákazník potvrzuje, že byl na
existenci těchto Podmínek před uzavřením Smlouvy upozorněn, že se s nimi seznámil a
vyjadřuje s nimi svůj souhlas.
7.6. Znění těchto obchodních podmínek může Make more jednostranně měnit či doplnit, tím ale
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
7.7. Ustanovení odchylná od těchto Podmínek je možné sjednat v konkrétní Smlouvě. Tato
odchylná ujednání mají přednost před zněním těchto Podmínek.
7.8. Pokud by bylo některé ustanovení těchto Podmínek neplatné, zůstává platnost ostatních
ustanovení nedotčena.
7.9. Všechny informace o zpracování osobních údajů Zákazníka jsou obsaženy v Zásadách
zpracování osobních údajů, které naleznete zde.
7.10. Zákazník a Make more souhlasí, že budou komunikovat prostřednictvím elektronické pošty.
E-mailová adresa Make more je uvedena záhlavní těchto Podmínek a e-mailová adresa
Zákazníka je uvedena v Objednávce.
7.11. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie,
provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Make more odpovědnost za škodu
způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po
dobu delší než 30 dnů, dohodly se smluvní strany, že Make more má právo od Smlouvy
odstoupit.
7.12. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 20.3.2025.