Všeobecné obchodní podmínky
vydané společností
Make more s.r.o.
se sídlem Partyzánská 18/23, Holešovice, 170 00 Praha 7, IČO: 070 23 987, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 293255 kontaktní e-mail: fakturace@makemore.cz, telefon: +420728675633
(dále jen „Make more“)
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) byly zpracovány dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“).
1.2. Make more provozuje webové stránky www.makerfaire.cz (dále jen „Web“), na kterých zveřejňuje informace o pořádaných akcích (dále jen „Akce“).
1.3. Podmínky upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 Občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smluv uzavíraných mezi zákazníky a Make more prostřednictvím Webu (dále společně jako „Smlouvy“).
1.4. Zákazníkem je i) spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) Zákona o ochraně spotřebitele (dále jen „Spotřebitel“), nebo ii) osoba odlišná od spotřebitele (tyto dva typy Zákazníků dále společně jen „Zákazník“).
2. NÁKUP VSTUPENEK NA AKCI
2.1. Pokud chce Zákazník získat vstupenku na vybranou Akci, uzavře s Make more kupní smlouvu a smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), na základě které se Make more zavazuje realizovat Akci dle popisu uvedeného na Webu, dodat Zákazníkovi vstupenky bez zbytečného odkladu po zaplacení vstupného a umožnit Zákazníkovi s platnou vstupenkou účast na této Akci za uvedených podmínek a Zákazník se zavazuje uhradit vstupné.
2.2. Jednotlivé formy vstupenek na Akce včetně informací o Akcích a jejich ceny jsou dostupné na Webu, zejména v objednávkovém formuláři vstupenek na Akce. Všechny poplatky a ceny jsou stanoveny v českých korunách včetně všech poplatků a daní.
2.3. Platné vstupenky na Akce je možné zakoupit pouze a výhradně prostřednictvím Webu, případně uzavřením individuální smlouvy s Make more. Platné vstupenky není možné zakoupit prostřednictvím přeprodejců a jiných společností. Jiná vstupenka, než vstupenka z oficiálního Webu na Akci případně poskytnutá na základě uzavřené individuální smlouvy s Make more nebude Make more uznána za platnou.
2.4. Nejpozději na začátku objednávky bude Zákazník informován, jaké způsoby platby jsou přijímány.
2.5. Pro uzavření Smlouvy si nejprve Zákazník v objednávkovém formuláři zvolí, kterou formu vstupenky na Akci chce zakoupit, poté vyplní požadované údaje. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
a) údajích o Zákazníkovi,
b) objednávané formě vstupenky, informace o Akci,
c) službách zahrnutých v konkrétní formě vstupenky,
d) způsobu úhrady ceny vstupenky,
(dále společně jen „Objednávka“).
2.6. Před odesláním kompletní Objednávky je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky vložil, aby Zákazník mohl opravit případné chyby vzniklé při zadávání údajů do Objednávky. Objednávku odešle Zákazník Make more kliknutím na tlačítko „Objednávka “, na základě které bude přesměrován na stránku s údaji pro platbu.
2.7. Zaplacením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Make more, přičemž za zaplacení Objednávky se považuje připsání finančních prostředků na účet Make more. V co nejkratší době po uzavření Smlouvy Make more odešle na e-mailovou adresu Zákazníka potvrzení o uzavřené Smlouvě včetně znění těchto Podmínek.
2.8. V případě uvedení chybné ceny na Webu a provedení objednávky vstupenky na Akci za nesprávnou cenu si Make more vyhrazuje právo Objednávku zrušit. V takové situaci bude Make more Zákazníka bezodkladně informovat e-mailem o zrušení Objednávky a vrátí Zákazníkovi uhrazenou cenu.
2.9. Make more může od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že Zákazník uvedl v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že Zákazník není Spotřebitelem, je Make more oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
2.10. Zákazník souhlasí, aby při uzavírání Smlouvy byly použity komunikační prostředky na dálku. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení) si hradí Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Pokud dojde k rozporu mezi cenou uvedenou u vstupenky na Akci na Webu a cenou uvedenou v Objednávce, uplatní se vždy cena uvedená v Objednávce.
3.2. Platbu ceny a případné náklady spojené se získáním vstupenky na Akci dle Smlouvy může Zákazník uhradit Make more prostřednictvím bankovního převodu, přičemž údaje pro bankovní převod budou Zákazníkovi zpřístupněny po vytvoření Objednávky a zároveň zaslány na e-mail uvedený v Objednávce. Další variantou platby je rychlý bankovní převod přes poskytovatele ComGate anebo platební kartou přes bránu ComGate, přičemž v obou případech se platba řídí podmínkami tohoto platebního systému. Pokud chce Zákazník použít jiný způsob platby, může kontaktovat Make more a uzavřít individuální Smlouvu, která se v přiměřeném rozsahu řídí těmito podmínkami.
3.3. Po uhrazení ceny bude vystavena faktura/daňový doklad a bude zaslána na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v Objednávce.
3.4. Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám kontaktujte společnost Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267 či na následujících odkazech https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou, https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody.
4. ZASLÁNÍ VSTUPENEK A ÚČAST NA AKCI
4.1. Zákazník má po splnění stanovených podmínek (zejména vyplnění údajů v Objednávce a úhrada platby) právo na zpřístupnění zaplacených vstupenek na Akci.
4.2. Vstupenky budou Zákazníkovi zaslány bez zbytečného odkladu po připsání příslušné platby na bankovní účet Make more, případně po identifikaci platby Zákazníka, v elektronické podobě na e-mail Zákazníka uvedený v Objednávce.
4.3. Make more nenese žádnou odpovědnost za to, že nebude Zákazníkovi doručena vstupenka na vybranou Akci z důvodů spočívajících na straně Zákazníka, zejména pak z důvodů, že nebude možné vstupenku Zákazníkovi doručit na zadaný e-mail (především z důvodu přeplněné schránky, spam filtr etc).
4.4. Zákazník má nárok na vrácení vstupného za vstupenku pouze v níže uvedených případech a za níže uvedených podmínek. Zákazník nemá právo na vrácení vstupného pouze z důvodu, že se vybrané Akce nezúčastnil, a to z jakéhokoliv důvodu.
4.5. Zákazník se nákupem vstupenky na vybranou Akci zavazuje dodržovat pravidla stanovená Make more (uvedená na Webu u popisu Akce, případně vyvěšená v místě konání Akce) a řídit se provozním a návštěvním řádem místa konání dané Akce.
4.6. Make more je vyhrazeno právo na změnu programu Akcí, termínu a místa jejich konání. Nákupem vstupenky na Akce bere Zákazník toto právo Make more na vědomí.
4.7. V případě, že ze strany Make more dojde ke změně místa konání nebo termínu Akce nebo k úplnému zrušení Akce, bude Zákazník o této skutečnosti vyrozuměn. Make more neodpovídá Zákazníkovi za to, že jej nebude možno prostřednictvím kontaktních údajů včas zastihnout, ani za to, že Zákazník obdrží včas odeslané vyrozumění se zpožděním.
4.8. Dojde-li ze strany Make more ke změně termínu nebo místa konání Akce, má Zákazník právo na vrácení vstupného. Toto právo může Zákazník uplatnit nejpozději 5. (pátý) pracovní den následující po původním termínu Akce a pouze v případě, že vstupenka dosud nebyla využita. Pokud Zákazník neuplatní své právo v uvedené lhůtě, má se za to, že má zájem zúčastnit se Akce ve změněném termínu či na změněném místě. V případě, že dojde ke změně termínu či místa Akce z důvodu nezávislého na vůli pořadatele v důsledku vyšší moci (např. přírodní katastrofy, epidemie, rozhodnutí orgánu veřejné moci), zůstává vstupenka na Akci v platnosti na tento změněný termín či místo a Zákazník nemá právo na vrácení vstupného.
4.9. Dojde-li ze strany Make more k úplnému zrušení Akce, má Zákazník právo na vrácení vstupného.
4.10. V případě, že budou splněny podmínky pro vrácení vstupného, bude vstupné Zákazníkovi vráceno na bankovní účet, ze kterého byla provedena úhrada vstupného, případně jiným způsobem, na kterém se Zákazník a Make more dohodnou.
4.11. Make more je oprávněn stornovat vstupenku, pokud Zákazník poruší své povinnosti uvedené v těchto Podmínkách, zejména pokud bude mít Make more důvodné podezření, že na jednu vstupenku na Akci vstupuje více osob, než je na vstupence uvedeno. V takovém případě nemá Zákazník právo na vrácení vstupného.
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
5.1. V případě, že Zákazník neobdržel vstupenku na Akci nejpozději do 1 hodiny po zaplacení vstupného, je povinen neprodleně, nejpozději však do 24 hodin ode dne uplynutí výše uvedené lhůty k doručení vstupenky, kontaktovat Make more a oznámit, že neobdržel uhrazenou vstupenku. Pro tyto účely je Zákazník povinen sdělit Make more jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo, jehož prostřednictvím provedl nákup vstupenky. V případě, že Make more zjistí, že vstupenka na Akci skutečně nebyla Zákazníkovi doručena, a to z důvodu na straně Make more, bude dále postupováno následujícím způsobem:
a) Make more se zavazuje nejpozději do 24 hodin, nejdéle však 1 hodinu před konáním Akce, zaslat Zákazníkovi znovu vstupenku na Zákazníkem zadaný e-mail,
b) v případě, že již došlo ke konání Akce, se Make more zavazuje vrátit Zákazníkovi uhrazené vstupné, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
5.2. Pokud půjde o Zákazníka, který je Spotřebitelem, práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění Zákazníka se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a Zákonem o ochraně spotřebitele.
5.3. V případě, že bude mít vstupenka na Akci Make more či konání Akce Make more vadu, je Zákazník oprávněn vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění, tedy Zboží reklamovat. Smluvní strany se dohodly, za vadu vstupenky či Akce Make more se nepovažuje:
a) Změna programu Akce, která není vzhledem k celé Akci podstatná (především změna harmonogramu Akce, spočívající pouze v nepodstatném zpoždění či jiné uspořádání časových bloků na Akci, změna jednoho z více vystupujících, pokud se nejedná o hlavního vystupujícího, změna jednoho z více vystupujících, pokud nastala z důvodu vyšší moci, především pro nemoc vystupujícího).
5.4. Vstupenku na Akci a Akci může Zákazník reklamovat e-mailem nebo v provozovně Make more. Při reklamaci je Zákazník povinen si zvolit, jak chce vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže následně bez souhlasu Make more měnit.
5.5. Má-li poskytované plnění vadu, má Zákazník právo na odstranění vady dodáním nového plnění bez vady, nebo dodáním chybějící části plnění (typicky dodání nové vstupenky na Akci); nebo na odstranění vady opravou plnění, ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by plnění mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Make more.
5.6. Dále má Zákazník právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od Smlouvy, jestliže:
a) Make more odmítne vadu odstranit nebo ji neodstraní v souladu s právními předpisy;
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d) je z prohlášení Make more nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka.
5.7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží Zákazníkovi v případě, je-li vada plnění nevýznamná.
5.8. Při uplatnění reklamace Make more Zákazníkovi vystaví písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno datum uplatnění reklamace, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje a kontaktní údaje Zákazníka pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
5.9. Nedohodnou-li se Make more a Zákazník na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace Make more reklamaci vyřídí a poskytne Zákazníkovi informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, může Zákazník, který je Spotřebitelem, odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
5.10. O vyřízení reklamace Make more informuje Zákazníka e-mailem a vydá Zákazníkovi potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Zákazníkovi náhrada účelně vynaložených nákladů, přičemž tyto náklady je Zákazník povinen prokázat.
5.11. V případě, že Zákazník není Spotřebitelem, je jeho povinností oznámit a vytknout vadu plnění bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od konání Akce.
6. INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
6.1. Pokud je Zákazník Spotřebitelem, uplatní se na smluvní vztah i ustanovení tohoto oddílu Podmínek. Pro vyloučení pochybností Make more uvádí, že pokud Zákazník není Spotřebitelem, ustanovení tohoto oddílu se na smluvní vztah neuplatní.
6.2. V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) Občanského zákoníku nemá Zákazník právo od Smlouvy uzavřené mezi Zákazníkem a Make more odstoupit do 14 dnů bez udání důvodů, a to vzhledem k tomu, že se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je ze strany Make more poskytováno v určeném termínu.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1. Tyto Podmínky a Smlouva se řídí právem České republiky.
7.2. Smlouvy i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Potom, co Zákazník Smlouvu s Make more uzavře, zůstane uložená v elektronické podobě u Make more a Zákazníkovi není dostupná.
7.3. V případě, že dojde mezi Zákazníkem a Make more ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00, Praha 2, email: adr@coi.cz, web: ard.coi.cz.
7.4. Pro podání stížnosti týkající se poskytovaného plnění v souvislosti se Smlouvami a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů, může Zákazník, který je Spotřebitelem, rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7.5. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Zákazník potvrzuje, že byl na existenci těchto Podmínek před uzavřením Smlouvy upozorněn, že se s nimi seznámil a vyjadřuje s nimi svůj souhlas.
7.6. Znění těchto obchodních podmínek může Make more jednostranně měnit či doplnit, tím ale nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
7.7. Ustanovení odchylná od těchto Podmínek je možné sjednat v konkrétní Smlouvě. Tato odchylná ujednání mají přednost před zněním těchto Podmínek.
7.8. Pokud by bylo některé ustanovení těchto Podmínek neplatné, zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.
7.9. Všechny informace o zpracování osobních údajů Zákazníka jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde.
7.10. Zákazník a Make more souhlasí, že budou komunikovat prostřednictvím elektronické pošty. E-mailová adresa Make more je uvedena záhlavní těchto Podmínek a e-mailová adresa Zákazníka je uvedena v Objednávce.
7.11. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Make more odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 30 dnů, dohodly se smluvní strany, že Make more má právo od Smlouvy odstoupit.
7.12. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 20.3.2025.